tirsdag den 5. august 2014

1 dag tilbage

 I går aftes modtog jeg denne mail, og "No, I'm not ready to fly", har dog lige printet mit boardingpass.

Det er helt utroligt så hurtigt tiden er gået siden jeg kom hjem fra Langkawi, og egentlig siden jeg kom herned.
I dag er min sidste dag i KL og i aften flyver jeg hjemad. I morgen tidlig (dansk tid) lander jeg i Hamborg, hvor min far og søster kommer og henter mig. Det virker så uvirkeligt.
Jeg glæder mig selvfølgelig til at komme hjem og se familien og vennerne igen, men jeg føler bare ikke, at jeg er klar til at tage hjem endnu. Jeg er slet ikke færdig med KL endnu, der er så meget jeg gerne vil nå endnu, men ikke rigtig noget jeg skal nå. I dag har jeg dog tænkt mig at bruge noget tid ved poolen, og så har jeg 150RM tilbage, som jeg gerne skulle nå at bruge, men jeg har ikke mere plads i kufferten. 
Jeg må medbringe 23 kg + 7 kg håndbagage + computertaske/fjällräven. 
Indtil videre vejer min kuffert 22,13 og mangler stadig en del tøj og nogle af mine toiletsager, og mine nike free, som der overhovedet ikke er plads til. Min håndbagage (som skulle være min back-up, hvis kufferten var for tung) vejer allerede 8,6kg. Den sidste taske har jeg ikke vejet, men fyldt bliver den i hvert fald. 

Har pt lidt ondt i maven, og kunne slet ikke sove i nat, ved ikke om det var fordi jeg var spændt, nervøs for min bagage eller bare lidt trist over allerede at skulle forlade det hele.
Min mor og far har været så søde at rengøre min lejlighed før jeg kommer hjem, jeg er meget taknemmelig. Jeg var med på skype, også da støvsugeren var tændt - lyder skønt gennem skype, haha..

Til sidst lidt praktisk information:
Jeg tager en taxi til lufthavnen omkring 4pm, da trafikken sikkert er langsom på det tidspunkt.
Jeg kan ikke tjekke ind hjemmefra til det første fly, så må hellere være der i god tid.
7.45pm flyver jeg til Singapore, som tager en time og ti minutter.
11.05pm flyver jeg til London (turen tager 13 timer og 25 min)
Kl. 7.05 flyver jeg fra London til Hamborg, hvor jeg lander 9.40.  

Det var den billigste rejse jeg kunne finde den dag, og som varede under 20 timer i alt, men det er godt nok en lang flyvetur, os lidt skørt, at man først flyver sydpå og så for meget til vest (London). 

Åh jeg kommer til at savne Kuala Lumpur <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar