onsdag den 29. januar 2014

19 timer tilbage!

Nu nærmer det sig virkelig! 19 timer!!
Tror at det begyndte at gå op for mig i går aftes.
Dagen i går gik med at pakke, rydde op, passe børn, bage m.m.
Havde også rimelig mange sommerfule i maven om aftenen, nok en blanding af at være spændt og lidt nervøs. 
Og så havde jeg inviteret den nærmeste familie til kaffe (hos mig mor og far, så jeg ikke skulle stå for klargøring og oprydning). Om aftenen skulle jeg sige farvel til mine to bedste veninder; Stine og Anne. 
Det var godt nok mange farvellér på én dag! Det er også lidt underligt, 
og jeg er ikke særlig god til at sige farvel. På en måde er det vildt sørgeligt, men på den anden side er det endnu ikke helt gået op for mig, at der går 6mdr før jeg ser dem igen (med undtagelse af dem, der kommer på besøg i Kuala Lumpur).
Kagemanden på billedet var en afskedskage fra min farmor og farfar.
Frauke, min gamle nabo havde også lavet en rigtig lækker lagkage.
Og gaver havde de også med! Modtog kr., $ og € :D og lakridser

 Har i morges spist min sidste portion havregryn inden afrejse!
 Dagens madpakke! Noget af det jeg helt sikkert kommer til at savne!
I morges kunne jeg så printe mit boardingpass!!! :D

Derudover stresser jeg lidt rundt og prøver at nå og huske det hele...
Er pt i skole, hvor der er fremlæggelser hele dagen. Når jeg kommer hjem skal jeg lige ud forbi mit arbejde, ordne et par ting derhjemme, og fra 15-17 skal jeg passe børn.
I aften håber jeg på at kunne få tid til at sige farvel til mine søskende, som ikke skal med til Billund.
I nat går turen så til Billund. 
Har tænkt mig at gå tidligt i seng, så jeg kan nå at sove lidt inden vi skal køre omkring kl. halv to, pga sne, men nu må vi se ;) helle for ikke at løfte min 23(,6 :O )kg's kuffert ned fra anden sal. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar