fredag den 24. januar 2014

6 dage tilbage (Kuffertpakning)



 Ja ja, det vejer jo alt sammen, så væk med mærkerne, haha ;) 
Nogen, der kan gætte hvad min ynglingstøjbutik er??
 Næsten færdigpakket, har da i hvert fald husket det vigtigste ikke sandt? :D

Når ja, så kom jeg os lige til at købe to ekstra par bukser :D
Dem på billedet til venstre er helt perfekte, og tænk engang, det lykkedes mig at finde de tidligere omtalte lilla mønstrede bukser i et andet mønster/ en anden farve :D jubiii elsker dem allerede
Bukserne på billedet til højre er fra vero moda, og efter min mening også rigtig fine ;) jeg er ikke ved at øve gangnam style dansen, men prøver derimod at forhindre en fræk lille dreng i at manipulere billedet ;) 
Bagefter fik han dog lov at blive fotograferet, men det var sjovere at springe ind foran kameraet lige inden selvudløseren gik i gang ;)
Priser på bukser; venstre 80kr, højre 110kr :D

Jeg er meget tæt på at være færdig med at pakke, det kniber dog lidt med at få den lukket :P
Sidste jeg vejede den vejede den 22,5kg og har nok puttet mere i end den lille mængde jeg tog ud. 
(den må veje 21kg) Det skal nok gå ;) har jo os 10kg håndbagage :D
Måske er det dumt at slæbe vildt meget tøj med og en masse personlige pleje produkter. 
Men hvad tøj angår er jeg lidt kræsen og købte stort set ingenting sidst jeg var i Kina/Malaysia, men nu må vi se (skal bo tæt på et storcenter). Og hvorfor lade alle produkterne blive hjemme, når man har pladsen?! Ej, synes bare det er nemmere og billigere, hvis man har det meste med hjemmefra, og så ved man det er noget ordentligt. Shampoo har jeg dog ikke taget med, men cremer og skintonic og make-up m.m.

1 kommentar:

  1. Jamen... rejser du fra mig? :O Jeg synes bare, jeg satser på, at du opgiver kuffert-projektet og bliver hjemme ;) Ha ha ;)

    SvarSlet