lørdag den 25. januar 2014

5 dage tilbage (Bolig)

 HER SKAL JEG BO!!

Har I lige set den store pool, og har jeg sagt, at det er ml. 25 og 36 grader hver dag??

Jeg glæder mig! Men er godt nok også begyndt at få sommerfugle i maven!


Dette er ikke nøglerne til der, hvor jeg skal bo, men derimod nøglerne til min søde veninde Annes nye lejlighed i Århus, som jeg var så heldig at komme med op at se i går :D
Jeg er glad for at jeg nåede at se den inden jeg tager af sted. 

Min anden veninde Stine er også lige flyttet, så spændende!
Glæder mig til at se, hvordan de begge har fået indrettet deres hjem, når jeg kommer hjem igen! 

Men mest af alt er jeg pt mest spændt på at se der, hvor jeg skal bo ;)
Billeder følger om en uges tid :P

1 kommentar:

  1. Jeg får helt stress af det der 9, 6, 5 dage tilbage, ha - det er jo lige om lidt Ö Men ih, hvor bliver det skønt for dig - sådan en pool inkl. vejret kunne jeg også godt lige klare ;)

    SvarSlet