fredag den 2. maj 2014

Stor flyttedag

Alle mine ting er pakket og klar til flytning.
Der var rimelig meget, som ikke kunne være i kufferten :O
Håber ikke det ser lige så slemt ud til August, når jeg skal hjem til Danmark :)
Heldigvis skulle jeg denne gang ikke så langt :) flytter fra anden sal i tårn af til femte sal i tårn b.

 Så føler jeg mig hjemme igen :D
Alle mine fine tegninger og billeder er kommet op at hænge, eller dvs de fleste af dem; der var desværre ikke plads til dem alle.
Familien jeg er flyttet over til har en pige, der lige er fyldt to. 
De har lært hende at sige mit navn, så sødt :)
For at hun ikke skal rende ind på mit værelse hele tiden har jeg endnu ikke inviteret hende herind, og når hun er på vej til at gå herind bremser hendes mor hende, men hun står ofte hun for døren og siger "Hello", "Natasia home", og gentager hendes mors "leave her alone". Jeg har fået fortalt, at hun er lidt af en pillefinger, så jeg går hellere ud til hende. Hun er heldigvis rigtig sød. Jeg legede lidt med hende i går og i morges, for at lære hende lidt at kende. Hun elsker mit hår, hah :D hun kan også en del engelske ord/sætninger, så det er godt. 
Allerede i aften skal jeg passe hende et par timer :)

 Lejlighederne er helt ens, bortset fra, at den jeg bor i nu er spejlvendt i forhold til den jeg boede i før. 
Jeg har fået det samme værelse. Det er lidt andre skabe og så er der en dobbeltseng og hele fire hovedpuder i stedet. Sov rigtig godt første nat, hehe :D var måske os lidt ekstra træt efter flytningen ;) 
Det var lidt underligt i morges, da jeg vågnede. Viste ikke helt om jeg skulle gå ud og sige godmorgen og så gå ind til mig selv igen, eller om jeg bare skulle vente med at gå ud til jeg skulle have morgenmad.
Man skal jo lige lære hinanden lidt at kende, men indtil videre er de i hvert fald rigtig søde.

 Har på dette værelse også et kæmpe tv uden antenneboks eller dvd,
men har min computer med wifi, så klarer mig nok ;)
Tv bordet bruger jeg i stedet som skoreol, haha :D 
Uglerne er selvfølgelig også kommet op :D
Skrivebordet har jeg selv været i Ikea og købe. Det jeg havde set på deres hjemmeside, var ikke lige helt så godt i virkeligheden. Det var billigt, men også meget småt og ret lavt. Det var vist til børn... Så i stedet købte jeg dette til 95RM. De havde det kun i hvidt, men det er vel os lige meget med farven.
Zafran var så sød, at køre mig til Ikea onsdag. Det lå ca. 20min væk. 
Det var ret sjovt, at Ikea var indrettet præcis som den Ikea i Århus :) 

 Jeg har fået min egen lille skuffe i fryseren, og min egen lille skuffe nederst i køleskabet. 
Det er jeg rigtig glad for! Fryseren er fyldt med rugbrød, gulerodsboller og resten af min suppe.
I køleskabet har jeg ikke så meget endnu, men dejligt at jeg kan have lidt frugt, pålæg, chokolade el.lign for mig selv. Jeg køber ofte selv noget jeg har lyst til at spise om eftermiddagen, men ellers køber familien morgenmad og aftensmad til mig. Vi spiser aftensmad sammen, eller i hvert fald på samme tid. Nogen ved sofaen og andre ved spisebordet, lidt underligt, men sådan er de vant til at gøre. Og jeg har heller ikke noget imod at se fjernsyn imens.

Familien fortalte, at de ikke helt vidste, hvordan de skulle forholde sig til at have en boede, da de ikke havde prøvet det før. Jeg har sagt, at de bare skal gøre præcis som de plejer. De har været rigtig søde til at spørge, om der var noget jeg manglede på værelset, eller om der var noget mad de skulle købe. Jeg blev første dag forkælet med god mad og is til dessert.
Jeg holder mig egentlig mest på mit værelse med min computer, men er også ude at lege med pigen og snakke lidt med moderen. Hun har også sagt, at hvis jeg har lyst til at sidde i stuen med dem hver aften er jeg også meget velkommen til det.
Familien har ingen maid, så jeg skal selv gøre rent, men det klarer jeg nok også lige :D 
Til gengæld har de opvaskemaskine, yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar