mandag den 28. juli 2014

Perth + farvel

Det blev mandag, og dermed også vores sidste dag i Perth.
Vi skulle være ude at hostelet kl. 10, men heldigvis kunne de passe på vores tasker indtil vi skulle til lufthavnen om eftermiddagen. Formiddagen blev brugt på museum. Jeg er ikke meget til museums, men lod mig alligevel overtale. Det var desværre ikke nogen succes. Det var meget småt, og der var utrolig mange skolebørn derinde. De store dinosaurfigurer, som bevægede sig, var da imponerende, men udover det var det ret meget spild af penge, og efter ca. en halv time spurgte Keimpe om jeg ville med ud igen. I stedet gik vi en tur i det kolde Perth. Det var så koldt, at de kunne have en udendørs skøjtebane! Man kunne bestemt ikke mærke eller se, at det var juli. Butikkerne holde udsalg, som de kaldte "Winter sale", og mange havde både hat og handsker på.

Vi så meget pæn solnedgang fra flyveren, eller jeg gjorde - Keimpe sov, hehe

Det var dejligt at komme hjem i sin egen seng igen, og hjem i varmen. Men at vi var kommet hjem betød også, at der nu kun var omkring 24 timer til Keimpe skulle hjem til Holland. Tirsdag eftermiddag tog jeg hjem til Keimpe så vi bl.a. kunne bytte billeder fra turen. Lidt senere kom Zafran og vi kørte alle ud til lufthavnen. Vi var der i god tid, så vi fandt et sted at spise aftensmad og snakke lidt inden det var tid til at sige farvel. Det var meget trist at skulle sige farvel, især efter vi havde været sammen uafbrudt i 10 dage på en fantastisk ferie. Det var også svært at skulle sige farvel, når jeg ikke vidste, hvornår jeg ville komme til at se ham igen. Men det skulle overstås, og kunne heller ikke helt holde tårerne tilbage. Jeg er ikke god til at sige farvel, og for mig er lufthavne generelt meget følelsesbetonende.
Et par dage senere er det tid til at sige farvel til Zafran, det bliver heller ikke sjovt.
Jeg har virkelig været glad for at have de to som mine venner her i KL. Vi har haft en masse fantastiske og sjove oplevelser, for bare at nævne vores Tioman ø-tur, mange byture og hygge i parken.
Jeg er sikker på, at mit praktikophold i Kuala Lumpur ville have været meget anderledes og knap så sjovt uden disse to dejlige fyre. De har begge været helt undværlige. Har erfaret, at det er rigtig vigtigt at have nogle gode venner hernede. Jeg er glad for, at jeg tog modet til at møde Zafran dengang i februar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar