fredag den 14. februar 2014

Kinesisk nytårstøj

 Pæn rød kinesisk kjole (har glemt navnet på den igen). Skal have den på til middag med personalet søndag :)
Og så er det os en ret pæn souvenir, ikke? ;)
Måtte ikke have kjolen på til arrangementer i morgen, da nogle forældre kunne blive sure, da den var for sexy :S
Men så købte jeg i stedet ovenstående bluse, som jeg også synes er ret pæn. Fandt så efterfølgende ud af, at vi ikke må have sort tøj på, da sort betyder uheld.. Men nu stopper festen.. Tager ikke hen og køber en tredje ting. Jeg er ofte ret uheldig, så den passer sikkert fint nok til mig, og så kunne de have givet mig ordentlig besked om dresskode, og ikke sige sådan noget med sort dagen før. Min seneste uheldige episode var mig, der havde lagt nogle dyre bukser op før jeg havde vasket dem, og de derefter krøb omkring 4 cm, aaarg..

2 kommentarer:

  1. Neeeirj, hvor er du bare fin :D Det er VIRKELIG en fin souvenir! Og hallo, de må da lige tage at spænde hjelmen, der er da ikke noget udfordrende over den, det skulle da lige være, hvis den havde været 20-25 cm kortere -_-
    Men blusen er også rætti' pæn - og så kan man da altid håbe, at du bliver sendt hjem, hvis de ikke kan tolere det ;)
    Og æv med bukserne, ond verden!

    SvarSlet
  2. Jaaa :D
    Heldgvis var der ingen der kommenterede den sorte farve, og mange andre havde også sorte bukser på. Der var endda et par stykker, der sagde, at den var rigtig flot, og klædte mig godt, så det var jeg glad for ;) Der blev os taget en del billeder af mig og de andre henne på skolen, håber det er nogen jeg får lov at se ;)

    SvarSlet