tirsdag den 4. februar 2014

Her bor jeg!

Ville da lige vise jer, hvor jeg bor ;) Har fået sådan et fint, og stort værelse :)

 Gang med stort skab på den ene side, og dør ind til badeværelse på den anden side. 
Og jeg har to kæmpe spejle :D
 Mit skab efter udpakning af kuffert. Fik vist ikke sagt, at jeg måtte have 23kg inchecked bagage med (fik dog 23,6kg med uden de sagde noget), og så havde jeg vist omkring 11kg håndbagage + en ekstra lille taske. Indtil videre har jeg ikke opdaget noget, som jeg har glemt.
 Badeværelset, som jeg deler med pigerne, selvom der er 5 i lejligheden. Vi har begge en dør ind til dette badeværelse, og hvis jeg bliver træt af at dele kan jeg bare bruge et af de andre ;)
 Min seng med dobbeltdyne ;) og tv
Stort skrivebord med god kontorstol :D 
og de fine ugler kom også med hele vejen til Kuala Lumpur. 
Prioriterede en pynteting, og det blev dem. Så er her også lidt hjemligt. 

Væggene er ret tomme, men et par billeder er der da kommet op :D
og en tegning fra en af pigerne.
Har fået lov til at tilklistre væggene lige så meget jeg vil, så der skal nok komme lidt mere op. 
Og hvis du har noget, du synes jeg skulle have hængende tager jeg gerne imod ;)

2 kommentarer:

  1. Næh, hvor fint :D Selvom det ser ud til, at du godt kunne bruge et par bøjler ;)

    SvarSlet
  2. , købte 10stk lilla bøjler for 8kr dagen efter ;-)

    SvarSlet