søndag den 23. februar 2014

Søndagsgåtur

 Starter lige dette blogindlæg med ovenstående, som P købte. Han sagde det kostede det samme, med eller uden chips, men hvad sker der lige for sammensætningen???

Formiddagen i dag blev brugt ved poolen, så skønt :D 
Der var dejligt sol og meget varmt dernede ;) 
Nu havde jeg endelig tid til at ligge ved poolen, og ikke først fra kl. 16 :) 
Var os dernede en time i går middags uden solcreme, hvilket resulterede i hvide bikinistropper på huden, øv.. men gik dem til at forsvinde i dag ved at smøre tykt lag solcreme, der hvor jeg havde fået sol, og intet, der hvor jeg var helt hvid :D så nu er jeg lidt rød over det hele i stedet.. 
Lå os lidt på en luftmadras i vandet, så skønt :D men kunne nu godt have brugt et anker, så jeg ikke hele tiden drev ind i skyggen, haha.. Jeg har store problemer hva'?

Nå, men på et tidspunkt blev jeg sulten og gik op for at spise frokost, og derefter besluttede jeg mig for en gåtur til Petaling street (shopping) og Sri Mahamariamman temple, men farede lidt vildt, så det må blive en anden dag..
Det er meget smart med de der billige taxier, men det kan os bare hurtigt blive en dårlig vane.  15kr, 20kr, 25kr, 10kr, 30kr - det løber os hurtigt op... Og jeg kan godt lide at gå, så jeg undgår helst taxierne. Men var godt nok tæt på det flere gange i dag.. 

 Startede lige turen med et smut i Pavillion (stort shoppingcenter), hvor der på øverste etage (6.) er et område kaldet "Tokyo street", som er små Japanske boder/butikker. Ret hyggeligt, og billigt :D 
Der er bl.a. en butik, hvor alt koster 5RM, og man kan altså få ret fine og brugbare ting derinde :D
 Jeg ledte meget lang tid efter Petaling Street.. Og taxichaufførere er ikke meget for at vise vej, når man ikke gider køre med dem. Tror det var omkring denne bygning at jeg opgav at lede. Klokken var efterhånden mange, jeg var træt, mine fødder var ømme og jeg var løbet tør for vand, så vendte næsen hjemad igen.

 Det er meget nemmere at finde hjem igen, så kan man bare gå efter KL tower (1. billede) eller twin towers (2.billede). Måske skulle jeg os bare have printet et kort.... Det gør jeg næste gang (eller tager en taxi derud, og går hjem).
 Imponerende kage :D
 Så fine cupcakes ;)
 Kage.. Den var ret flot, men tror ikke lige den her smager helt så godt...
I kælderen af Pavillion er der en masse caféer m.m. og vildt mange boder, der sælger KAGE! Nogle af dem ser virkelig lækre ud, og man kan få et ok stort stykke til 12RM. Jeg købte dog ikke noget i dag.
Men købte i stedet en Zapp is hos 7 eleven til 1,7kr!!! Vildt billigt for voldsom god is. Tror godt det kunne blive farligt med de mange 7 elevens der er rundt omkring i byen ;)
 Lidt svært at se, men bladene er bare en lille smule større end dem der hænger på almindelige træer i DK.
 Ih, elsker at kigge på de mange pæne palmer! 
Må hellere tage en med hjem i kufferten :D
 Pæn blomst nr. 1
 Pæn blomst nr. 2
 Pæn blomst nr 3 ;)
 Tak for oplysningen ;) men det er altså vejen til elevatoren, når man er gående ;)
At det så er lykkedes mig at fare vild i parkeringskælderen, hvor jeg bor snakker vi ikke om :P
 Mmm, vandmelon!! 

 Glemte selvfølgelig at sætte mit hukommelseskort i kameraet, som derfor så ikke kunne tage billeder.. Men heldigvis kan min gamle telefon da redde mig i sådanne situationer, selvom maden så lidt mere lækker og ikke helt så bleg i virkeligheden :D det er kylling avokado wraps, og lækre kartofler fra restauranten 20m herfra ;)
Ovenstående + en smothie for under 50kr.
"Police in charge", ha ha ;) #dårlig humor
Til de langsomme, eller dem der ikke er så gode til engelsk, så betyder det både, at det er politiet, der har ansvaret og at politiet sidder til opladning ;) 

Håber I har haft en god weekend, min er slut om meget snart, godnat herfra ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar