fredag den 18. april 2014

Ferie med familien i KL

Har haft nogle rigtig gode dage med familien i Kuala Lumpur. 
Vi er nu taget videre til Singapore, men mere om det senere. 
Nu til nogle af de mange gode billeder :)



Jacob og Emil, der bestiller juice; de kan ikke få nok
 

Min søde blege søster ;) det er lidt sjovt 
- troede ikke jeg var så brun, men i forhold til hende, så er jeg vist alligevel :P

 Søster ;)
 Min elskede og savnede MOR !!

 24 hour, hop on hop off bus ;) 

 En af stoppende på busturen, Lake gardens park, meget dejligt fredeligt sted. 


 Mine fine krøller ;)
Vi fejrer Jacob og Emils fødselsdag :) Jeg glemte flagene, men havde bagt muffins :)
 Familiens pool :)

 Abe med abeunge :P
 Mine skøre brødre ;)
 Twin Towers om aftenen 

 Endelig kunne jeg komme i badelandet Sunway Lagoon :D
 Pæn påfugl, og mig med lettere solbrændt hovede
  Har aldrig tidligere set en påfugl, der spredte vingerne, og jeg har ellers gjort nogle ihærdige forsøg. 
Men pludselig spredte den vingerne :D :D
Den sagde også en meget underlig høj lyd, som jeg heller ikke havde hørt før :P
 

  Så jeg skulle lige have et billede mere ;)

Goddag, goddag ;)
 Sunway lagoon :D beklager rækkefølgen af billederne, men det skyldtes, at det både er mine og min lillebrors billeder :) Vi havde en super god dag i badeland. Der var ikke så mange mennesker, så vi kunne prøve rutchebanerne igen og igen :) 

 Senere tog vi hen i Sunway Pyramid for at spise aftensmad
  Skøjtebanen, som jeg ikke fik billede af sidst

 Tempel i KL :)
 Luksusbus, har aldrig kørt i så lækker en bus ;) Egen skærm med gode film, varm mad og god kakao.
 Busbilletten :) 

 Da vi ankom til Singapore regnede det en del, og vi havde ret svært ved at finde en taxi :P 
Mere om dagene i Singapore senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar