tirsdag den 8. april 2014

Mad på ambassaden og zen doodle

Søndag skulle jeg hjælpe Signe med at lave mad på ambassaden. Vi tog derhen lidt før klokken to, og gik i gang med forberedelserne til receptionen om aftenen.

 










Det gik rigtig godt, men jeg var godt nok træt da jeg kom hjem.
Jeg havde vasket og skåret diverse frugt og grønt. Lavet lakseroser og tre slags bruschetta :)
Fik selvfølgelig også lov at smage på det hele, lækkert :)
Gæsterne, Dan Rasmussen og fødevareministeren var vist også tilfredse.
En dag da jeg kom hjem fra skole lå denne søde halskæde på min hovedpude. Siger mange tak til min søde værtsfamilie. Har været så glad for at bo her. Føler mig meget hjemme, og de har vist også været glade for at have mig boende. Men jeg måtte som tidligere nævnt kun bo her i tre måneder, da familien snart skal til Danmark. Kommer nok til at savne dem. S er os altid sød til at spørge, hvordan jeg har det, og især i starten spurgte hun om jeg savnede dem derhjemme. Om morgenen ønsker hun mig god dag og om eftermiddagen spørger hun, om jeg har haft en god dag. Når jeg er ude om aftenen er hun lidt bekymret og vil gerne have jeg sender en sms - meget betryggende. 


Jeg har købt mig en bog med Zen doodle, og så er jeg ellers bare gået i gang med at tegne :) Kattene er stort set en kopi af nogle der er i bogen, men de to andre har jeg tegnet skabelonen og så brugt bogen som inspiration til de enkelte designs. Ponyen har jeg længe ville lave, og gik det så endelig gjort. Det tog 2½ time, hvilket efterfølgende resulterede i et mindre hold i nakken og fingerkrampe, haha :)

Er det et sted du skal hen, når I kommer og besøger mig Trine?? Eyelash shop :) 

 Anderledes menukort fra en restaurant, hvor Zafran, Keimpe og jeg var ude at spise i lørdags.
 Fajita - tror jeg nok :)
Lækkert var det i hvert fald :) kun en lidt spicy guacamole.
Efterfølgende tog vi hjem til Keimpe :)
I morges vovede jeg mig ud i et lidt mindre varmt outfit. Trak nederdelen ned på hofterne, så den nåede til knæet, og forhåbentlig bestod dressoden. Blusen var en lille smule gennemsigtig, men kun helt tæt på. 
Jeg havde det herligt, næsten ikke for varmt, og en lærer sagde jeg så smart ud :) 
Får faktisk ret ofte ros for mit tøj af forskellige lærere, hvilket jeg er meget glad for ;)

1 kommentar:

  1. Trine bliver nødt til at prøve den der eyelash shop, så jeg kan se, om det er noget for mig, ha ;)
    Og wuhuu, anstændig og pæn! :) Nu kommer buksedragten også snart med dine forældre, der var masser af plads i deres postkasse ;)

    SvarSlet