fredag den 18. april 2014

Petronas Twin Towers

Jeg havde ventet med at tage op i tårnene til familien kom på besøg. Det var ret dyrt, så gad ikke betale mere end to gange. Min mor og søskende var ikke helt vilde efter at komme derop, så min far og jeg valgte, at tage derop alene. Det var en kæmpe oplevelse (og jeg fik endda studierabat). Jeg tror de andre fortrød, da vi kom hjem og fortalte om det. Men jeg vidste ikke, at man kunne komme helt op på 86. etage. Jeg troede kun , at man kom op på broen mellem tårnene.
Velkomstskærm i luften før turen gik opad med elevatoren der kørte 4/5 meter i sekundet.


På broen i 170meters højde




På toppen, 370 meters højde, 86. etage ;)


Så pæn udsigt, man havde slet ikke lyst til at tage derfra igen :)
Forsøg på panoramabillede, forstør ved at klikke på billedet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar