tirsdag den 22. april 2014

Stranden i Singapore

Endelig, endelig, endelig kom jeg til stranden.
Efter at have boet i varme Kuala Lumpur i 2½ måned havde jeg længtes længe efter stranden.
Især, når man ved, at der ligger paradisstrande ikke så langt derfra ;)
Familien og jeg var taget til Singapore og en halv times togtur fra vores hotel lå den dejligste strand,
her kommer billederne;

 Så skønt :D
 Strand <3
 Mor og søster ;) ude på den lille ø

 Min undervandskamera virkede desværre ikke helt så godt i grumset saltvand :P
 Emils hvide hånd, og min dejlig brune mave :D
 Hvad er det for en hvid ting, der flyder derude?? haha
 Asiens sydliste punkt, fastland, alle øerne uden broer til fastland tæller ikke med :P

hahah, om aftenen efter mange timer på den lækre strand. Min mave var stadig dejlig brun, men Emils hånd var blevet en smule solbrændt. Har aldrig set en hånd der var så solbrændt og en så lige kant fra rød til hvid. 

Dagen efter tog de ikke solbrændte af os (pigerne) igen til stranden.
Solen skinnede flot lige indtil vi var færdige med at smøre os ind i solcreme, og derefter var det overskyet resten af dagen. Vi tog hjem, da det begyndte at dryppe lidt. Men koldt er her jo aldrig, så vi fik da også badet lidt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar