onsdag den 30. april 2014

Indkøbsshopper

Hvor får jeg fat i sådan en?? 
Det er så besværligt at handle, når supermarkederne ligger langt væk, det er 35 grader varmt, og man ikke bare skal købe en enkelt mælk. Eller dvs man kan vælge at handle lidt hver dag, hvilket tager tid og man kommer til at købe mere end man har brug for, eller man kan handle en gang i ugen, hvilket er svært at transportere hjem på gåben. Jeg savner min cykel at bære varerne på, og gider ikke spilde penge på taxier.
Det er ikke fordi jeg køber helt vildt meget unødvendigt, men tænk engang på, hvor meget nedenstående korte huskeseddel vejer. Bare et eksempel på hverdagsting jeg jævnligt kommer til at købe.
"mælk, havregryn, mel, gulerødder, pasta, ananas, bananer, lidt grøntsager, Ribena og smør".
Andre gode forslag??

2 kommentarer:

  1. Prøv google eller på China marked, måske en billig kuffert kan bruges til det samme, bare husk at checke håndtaget ;-) og så kan det være den kan bruges når du skal hjem med alt det du køber ;-) Far

    SvarSlet
  2. Ja, måske de har en på chinamarked.
    Men som jeg fortalte mor i går, så er problemet ikke så stort alligevel, da E handler for mig, så jeg kan bare sige, hvis der er noget jeg gerne vil have hun skal købe. Hun har bil, så det er noget nemmere. Ellers har de os to klapvogne, hehe.. Jeg har fået en skuffe i køleskabet, så jeg kan have lidt frugt, chokolade el.lign for mig selv :) og så en skuffe i fryseren, der passede perfekt til det brød jeg havde bagt.
    Jeg flyttede i dag, og havde rigtig mange ting, som ikke kunne være i kufferten. Den var måske heller ikke pakket så godt, og noget skal ikke med hjem igen, men der var rigtig meget ved siden af, så nu må vi se, der er jo stadig tre måneder til jeg skal hjem. Til den tid har jeg nok både spist, brugt og købt mere ;)

    SvarSlet