søndag den 20. april 2014

Singapore


Torsdag tog jeg og familien til Singapore med den tidligere nævnte luksusbus :) 
Var ikke helt klar til at forlade Kuala Lumpur, der var så meget jeg gerne ville vise dem. 
Men ville også gerne opleve Singapore, og billetten var bestilt :)
Så her kommer nogle billeder fra Singapore, som er en rigtig flot by. Noget renere og med en masse spændende bygninger. Hyggelig at gå rundt i, og vi så endda en del cyklister.
Men en ting, som jeg ikke kan lide omkring byen er priserne!
Alt er mega dyrt her!
Tallene på prisskiltene er stort set det samme, men så skal man bare lige gange med 4,6 i stedet for 1,6!
 En masse pæne høje bygninger
 Fin bro, ligner næsten noget fra England
 Meget berømte "Marina Bay"
 Meget speciel bygning

 Skyskrabere
 Park :)
 "Gangbro" i trækronerne over parken
 Flot udsigt fra Marina Bay Sands, 56. etage
(Hotel med 2500 værelser til en pris jeg ikke har råd til)
 Verdens hidtil største pariserhjul
 Mere pæn udsigt, bl.a. ud over stort fodboldstation med mange tilskuerpladser!



 <3 FAMILY
 Den pool, der hører til Marina Bay Sands hotellet, 150 meter lang pool og meget højt oppe!
 Me ;)
 Burger - nøj den var god! Guacamole, lækker bøf og bacon!
55kr - meget dyrt i forhold til normale asiatiske priser!
 Sjove T-shirts; Emil kunne slet ikke beslutte sig hvilken han ville have.
 Singapores vartegn, Løven...
Som efter min mening er meget mindre imponerende end de mange flotte bygninger,
men løven her er på alt omkring Singapore og alle de souvenirers man kan købe.
 Deroppe stod vi :D Lidt skræmmende, men pengene (27S$) værd


 Bus / båd, som jeg prøvede magen til i Ottava og Montreal.
Seightseeing på land og i vand.

 Sjov skulptur :)
 Sisters <3
 FAMILY <3
 Mig med brune arme, hihi ;)
Min mor nåede at få en del brun farve, mine brødre blev til krebs og min søster var næsten lige så snehvid, som da hun ankom. (Jeg sagde hun ikke skulle tage hjem endnu, eller i det mindste komme på besøg igen).

Det var billederne fra gåturene rundt i byen :)
Anden dagen blev brugt ved SIngapore Strand - mere om den senere,
men kan afsløre at det var skønt endelig at komme til Stranden efter 2½ måned i KL.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar